Jak działa mózg dziecka?- prof. Marek Kaczmarzyk

Czy istnieje minimalny czas, jaki rodzic powinien spędzać z dzieckiem? Czy ekran w rękach nastolatka zawsze oznacza problem? Jak działa mózg dziecka i dlaczego tradycyjne metody nauczania bywają nieskuteczne?

Czy nowy profil absolwenta to rewolucja czy chaos?

Czy polska edukacja zmierza w dobrym kierunku? A może trzymamy się przestarzałych modeli, które nie odpowiadają na potrzeby dzieci i młodzieży w XXI wieku? W najnowszym odcinku naszego podcastu przyglądamy się kontrowersyjnemu projektowi „Profil absolwenta i absolwentki”, opracowanemu przez Instytut Badań Edukacyjnych.

Nauczyciel czy celebryta? – Beata Igielska

Rozmowa dotyczyła wielu kluczowych kwestii, które są bliskie zarówno nauczycielom, jak i osobom zaangażowanym w rozwój współczesnej edukacji. A temat podsunęli nam sami zainteresowani, nauczyciele, którzy często innych nauczycieli nazywają celebrytami.

Od nauczyciela do milionera – Mirosław Skwarek

Mirosław Skwarek to człowiek, który udowadnia, że każdy może osiągnąć sukces, łącząc pasję z nowoczesnymi technologiami. W naszym wywiadzie opowiedział o swojej drodze od nauczyciela, przez szkoleniowca, aż po przedsiębiorcę korzystającego z potencjału sztucznej inteligencji.

Końska dawka ROZWOJU – Anna Zdzieszyńska

Współczesne relacje rodzinne pełne są wyzwań, które wymagają świadomego podejścia i odpowiednich narzędzi. Jednym z takich narzędzi jest program „MOST”, który integruje potrzeby rodziców, dzieci i nauczycieli w budowaniu trwałych i zdrowych relacji.

„Ania od matmy” – historia sukcesu Anny Żmudy

Współczesne relacje rodzinne pełne są wyzwań, które wymagają świadomego podejścia i odpowiednich narzędzi. Jednym z takich narzędzi jest program „MOST”, który integruje potrzeby rodziców, dzieci i nauczycieli w budowaniu trwałych i zdrowych relacji.